Jag och Rita…..

               Idag är min kompis Rita med på promenaden….

           Inte lätt att få till en skarp bild av ”bråkstakarna”….            

                Tur för mig att Rita är den snällaste jag vet…..

                 Så ”bitsk” som jag kan vara med henne…

                                   Vackra Rita….Min tjej !

                          Tar paus i busandet…..

                                 Fotomodeller….

                    What`s in it for me ???? – Candy ….?!

                         Vi hörs och ses // Yarri

Det här inlägget postades i Yarri - Min älskade hundtuss ... Yarri - My beloved dog .... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag och Rita…..

  1. Kicki skriver:

    Vilken tjusig tjej han har lilla vännen.
    Kicki

Kommentera

