Reklam…..

Hej !

Har fått in nån reklam i bloggen som inte ska finnas där. Vet inte om ni ser den ,  jag gör det iaf .

Tyvärr är Norton supporten stängd idag, nyårsafton ska kontakta dom för att få bort detta elände som nu poppar upp överallt, t om vid inlogg …// Maria…..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Reklam…..

  1. Dan skriver:

    Jag har inte fått något sådant.

    • mariayarri skriver:

      Vad bra. Ska iaf höra med Norton i morgon för så här vill jag inte ha det . Så irriterande. Ha nu en fin nyårskväll , Själv ska jag snart dra till arbetet !
      // Maria

  2. lagottocattleya skriver:

    Jag ser ingen! Jag tror att du bara själv ser den, för det har hänt på min också.

Kommentera

