God Jul …. Merry Christmas …

Jag och Yarri 73,71...

GOD JUL !

ÖNSKAR

MARIA OCH YARRI

Jag och Yarri 32,1...

MERRY CHRISTMAS

FROM

MARIA AND YARRi

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till God Jul …. Merry Christmas …

  1. Oh, what a gorgeous couple you are, Maria! Dear Yarri is so adorable. 🙂 Wishing you and your family a very Merry Christmas and a Happy New Year. xx 🙂

  2. christinafotograferar skriver:

    God jul till dig med!

  3. Lena Samuelsson skriver:

    God Jul till er också 🙂

  4. Helena skriver:

    God Jul till er!

  5. Inger Sjöberg skriver:

    Underbara foton. Riktigt God Jul och ett Gott Nytt år till er båda.

  6. Dan skriver:

    God Jul!

  7. Marita skriver:

    God fortsättning på Julen och ett Gott Nytt År! önskar vi på Bygget. Kramar till dig och Yarri!

    • mariayarri skriver:

      Hej Marita ! … God fortsättning på julen till dig och din familj … Hoppas att ni haft det bra … Gissar att barnen är glada för snön som kom lagom till Jul ,,, // Maria 🙂

  8. Jag skriver:

    God fortsättning på julen, Maria! Vilka fina julfoton på dig och Yarri! Läste just inne hos mig att du inte kunde ta hem din mor på julafton. Det är sorgligt när det händer, det känns som något slags svek fast man inte kan göra något åt det. De två senaste jularna före den här var det så för oss, vi insåg att det bara skulle ha blivit oerhört tröttsamt och plågsamt för mamma med många människor och alla intryck, så vi hälsade på henne i stället och julfikade med henne. Hoppas att din mamma inte har blivit väldigt försämrad eller drabbats av akut sjukdom och att ni har kunnat njuta av julen trots allt.
    Kram

    • mariayarri skriver:

      Hej ! … Tack för beröm av bilderna …
      Mamma har försämrats mycket under hösten, särskilt sista månaden … Och det är en sorg att återigen behöva se en förälder sakta försvinna bort ifrån en …
      Jag insåg nog redan innan Jul att jag inte skulle kunna ta hem henne ,,, Men jag hoppades ändå att jag skulle ha fel …

      Jag känner precis igen det du skriver om svek … En mycket obehaglig känsla som tyvärr finns allt som oftast hos mig … Otillräcklig är en annan känsla … Själslig smärta en tredje …
      Jag hoppas att jag nästa år får tillbaka förmågan att kunna skriva om det här … Vi får se hur det blir … // Maria 🙂

  9. Per skriver:

    Fina porträtt. Önskar dig en god fortsättning, förstår att du har det jobbigt.

  10. Leya skriver:

    Jag har missat att du lagt in på bloggen! Förlåt – hur kunde jag? Instagram och mejl – men jag har inte tittat här. Nu önskar god fortsättning till er av hela mitt och Tottis hjärtan!

    • mariayarri skriver:

      Det är nog lätt att missa mina inlägg … Jag har ju inte direkt varit så aktiv under det senaste året 😉 … Om det aldrig skrivs nåt … Då slutar man ju att gå in och kika … Inga konstigheter med det …
      God fortsättning nu till dig , Totti och övriga familjen från mig o Yarri … // Maria 🙂

  11. susaboet skriver:

    Lite sent att önska God Jul… men vi önskar Dig, Yarri och Din familj en God fortsättning på År 2015… Vi hoppas det blir ett bra år…
    Vi har varit i vår stuga ganska länge och där är vi bortom datorernas värld…
    Allt gott från Mio och Susanne…

    • mariayarri skriver:

      Hej Susanne och Mio! … Hoppas art ni haft en bra start på 2015 … Låter friskt att inte alltid vara uppkopplad och beroende av datorn …
      Jag har ju undvikit iaf min blogg under större delen av 2014 … Men av lite andra skäl …

      Kram till er från mig och Yarri ! … // Maria 🙂

  12. I was just thinking of you and Yarri. I hope all is well with you. xx

Lämna en kommentar